vineri, 12 septembrie 2008

I was only dreaming

It's to late to understand certain things.
But I still have memories of a perfect kiss.
Now I really believe I was only dreaming
Maybe it's better this way.
I didn't knew who you really were
And you refuse to see how I use to be
I stand alone and watch a picture
That is speaking only to me
I try to run and I try to forget everything
But I realize there is nothing to be forgotten
You made a choice and I made mine
But every time I see a certain picture
I fell a perfect kiss.

Un comentariu:

Anonim spunea...

scriu aici un comentariu pentru "pentru mine"
sa vedem
desi te cunosc atat de bine inca ma surprinzi iar acum m-ai surprins iar, esti o scumpa si da esti "super girl" pentru ca eu sunt "super woman" .
te cunosc atat de bine si nu stiam cat timp ai petrecut in cimitir si stiu de ce....
intr-o zi acum mi-ai zis at de greu e sa treci peste unele regrete sa zicem -desi nu e corect spus asa- vreau sa iti zic ceva incearca sa te bucuri de fiecare clipa incearca sa fii in fiecare clipa asa cum vrei tu, si incearca sa traiesti viata din plin si nu te schimba pentru nimic si nimeni, eu am facut asta vreo 12 ani, si nu merita te rog sa ma crezi , acum incerc s afiu asa cum vreau eu, si invat sa traiesc pentru mine cum ai zis tu ca scrii pentru tine , te rog acum TRAIESTE PENTRU TINE
eta