vineri, 19 septembrie 2008

celor care nu au o viata!!!

din lipsa totala de ocupatie vorbesti si ti se pare ca asta te face interesant!!!
dar atat tu cat si eu stim ca faci asta pentru ca "nu ai o viata"
Am aflat ca erau reduceri la Mall pentru vieti. Daca chiar nu iti poti permite acum, reununta sa mai platesti internetul o luna, pentru ca oricum il folosesti doar pentru Hi5 si pentru comentarii idioate, si fugi omule sa cumpari o viata!!!
M-ai plictisit cu prostia ta si cu glumele tale expirate de mult. Nu stii decat sa te iei de alti pentru simplu fapt, ca tie iti lipseste o oglinda. Esti un complexat care tot ceea ce vrea e sa uite de sine.
Dar stiii TU??? Cei din jur vad, pentru ca nu au orbit toti inca. Dar oameni, spre deosebire de tyne, au bun simt si nu vor sa te faca sa te simti mai prost decat esti deja.
Esti prins intr-o capcana din care sigur nu mai ai cum sa evadezi. E capcana oglinzii in care tu refuzi sa te privesti. Stii tu, ca pamantul se invarte in jurul Soarelui, dar ca sa nu te simti ignorat de toata lumea, lasi impresia ca inca mai crezi ca Pamntul se invarte in jurul tau. Dar in jurul tau singurul lucru care se mai invarte e prostia de care suferi.
Sfatul meu: cauta si tu sa cumperi ceva, si daca viata nu gasesti, poate nitel creier. Ti-as spune sa cauti si niste suflet, dar nu cred ca meriti.
Meriti doar indiferenta... asta e arma care te poate ucide.
Asa ca Moarte placuta!!!

3 comentarii:

Anonim spunea...

cel mare IDIOT in viata

Anonim spunea...

:)))) scary te rog eu frumos: MORI! :)))

Ella spunea...

pentru akm am inteles ca chiar nu aveti o viata!!! Multumesc!!!