miercuri, 10 septembrie 2008

Forever yours!!! la multi ani Mazga

Poveste inceputa intr-o camera de camin… Durata: O vesnicie…

Sufletel, am plans si am ras de atatea ori, incat akm stiu sigur k nimic nu ne mai poate desparti… Am impartit aceiasi casa, aceiasi masa, aceiasi farfurie, acelasi cort, aceiasi casuta de chibrituri… Tot ce vreau e sa fii fericita, implinita si la fel de nebuna ca acum…

Nu cred in iubire, dar cred in tyne si in curci… Cred ca impreuna putem depasi orice, putem visa, putem sa ne punem visele in practica….

Atunci cand o plangi o sa fiu mereu langa tyne sa iti sterg lacrimile, cand vei zambi fii sigura k sunt acolo, knd dormi o sa iti veghez somnul(sa iti fac poze), cand faci baitza o sa te spal pe spate, cand o sa mananci o sa impartim aceiasi farfurie, cand o sa mergi la baie o sa iti tin companie, cand o sa fumezi o sa impartim aceiasi tigara, cand o sa te babardesti o sa imi pun castile in urechi sa nu te aud, cand o sa fie ziua o sa iti cant “La multi ani”, cand o sa te activezi fii sigura k si eu o sa fiu la fel, cand te vei marita voi fi domnisoara de onoare, cand vei face copii voi fi nasa, cand vei fi baba eu o sa fiu mamaie… Si o sa stam in club A sa bem o votca sa ne amintim ce frumoase era si cat ne iubeam(intrei noi sau cu cate un mutantJ).

Trecut, present, viitor, nu conteaza impreuna la bine si la rau, cu zambetul pe buze..

La multi iubita mea!!!Forever yours…

Niciun comentariu: