luni, 15 septembrie 2008

:)

Uneori viata reuseste sa ii suprinda si pe cei mai sceptici oameni.
Nu as fi crezut niciodata ca baiatul cu ochii albastri care vorbea mult si care facea trucuri cu cartile va ajunge sa fie subiect pentru unul din mesajele mele. Si eu scriu mesaje doar pentru acele persoane la care tin.
Dar niciodata sa nu spui niciodata.
Pentru ca baiatul cu ochii albastri a devenit omul care imi aduce mereu zambetul pe buze. Fie ca imi cumpara un ou Kinder cu o surpriza dragutza sau imi paseaza cand ma vede trista, un cartonas cu un zambet, fie ca imi aduce flori(fiind singurul om care stie ca un gest inca mai poate face cat o mie de cuvinte).
Chiar daca o singura data a reusit performanta sa ma supere(dar are timp sa mai incerce), nu o sa uit niciodata ca a stat 2ore cu mine in parc si a inghetat de frig doar pentru ca eu voiam sa ma linistesc, nu o sa uit cum stie de fiecare data ce sa imi zica pentru ca eu sa uit de gandurile mele triste, nu o sa uit ca unul din foarte putinii oameni care ma tine in brate si care imi spune ca vor fi si momente mai fericite.
Esti unul din cele mai inteligente persoane pe care le cunosc si vreau sa iti spun ca "NU VREAU SA TE PIERD".
Imi pare rau ca nu iti pot oferi o floare ca sa iti inseninez toamna, dar iti spun sincer "Smiley Boy, ii multumesc lui Paul ca mi te-a prezentat si iti multumesc ca faci parte din viata mea"

2 comentarii:

Mr.BiG spunea...

i didn't do anything special.. i'm just being me :)
pup, take care.. be good!
..and ..smile!

oiseau_65 spunea...

Ai noroc ca ai gasit o asemenea persoana.Din pacate,rar gasesti asa ceva.Ferice de tine!