miercuri, 10 septembrie 2008

Exista viata si dincolo de fotbal...

Derby: Dinamo-Steaua!!!Scor final 2-1...Ne-au batut iar..dar de data acesta a fost mai mult decat atat.. Steaua aproape ca a ratat titlul de campiniona.. Un titlul pe care l-a meritat pentru ca a avut un retur incredibil: a recuperat 11puncte fata de CRF Cluj, si totusi...

Si totusi Steaua inca mai poate castiga titlul cu numarul 24...Dar ce inseamna un titlul atunci cand lupta nu se duce numai in teren??Nu vreau un titlu manjit de banii lui Becali...

Simpt fotbalul diferit de alti, si il intelg intr/o maniera personala...Da, aseara m-a durut mult ca am luat bataie de la eternii rivali, dar m-a durut mai mult ca nu ma voi putea bucura pe deplin de un eventual titlul...

Poate ca ar trebuie sa ma las de pasinea asta si devin imuna... Dar nu pot si nici nu vreau...Sunt capabila sa suport o infrangere si sa trec peste!

Am fost, sunt si voi fi stelista.....Stiu ca e replica care nu ofera prea multa credibilitate, dar eu chiar cred in FC STEAUA BUCURESTI....

Si da, exista dincolo de fotbal....azi am venit la servici si pana acum 20de minute nici nu am deschis acest subiect....

Dar parca e mai interesanta cand este si putin fotbal in ea....

Niciun comentariu: