miercuri, 10 septembrie 2008

pentru tine, draga mea....

Iubire.... tocmai azi am ajuns sa scriu de iubire... Eu, un om care nu crede in iubire, si care nu suporta ideea k oameni pot fi atat de ipocriti incat sa sarbatoreasca Valentine's Day. O sarbatoare care nu ne apartine, care inseamna profit pentru comercianti, un schimb de ursi de plus si inimioare din plastic, in ideea ca asta inseamna "TE IUBESC"!!! De fapt noi oamenii spunem "te iubesc" atunci knd o simtim mai putin, asa, ca un fel de compensatie.
Dar scriu despre iubire pentru ca am fost martorul unor momente cand am simtit ca exista iubire, iubire absoluta chiar....Ce/i drept nu eu am simtit/o si nu eu sunt cea iubita.
Poate nu se numeste "iubire" sau poate e doar o alta stare, dar acum nu gasesc un termen mai corect pt a defini ceea ce am vazut...
Nu stiu cum ar putea cineva sa arate cat iubeste, decat asa!!! Fiind langa persoana iubita mereu, si mereu , la fel si totusi atat de diferit. Admir omul, de fapt Femeia, care renunta la fericirea ei doar pentru ca il vrea pe cel de langa ea fericit...
E dureros sa stai langa doua persoane care cauta fericirea dar nu constientizeaza ca de fapt fericire sunt ei, unul pentru celelant. De fapt e mai grav ca unul iubeste si e dispus sa sacrifice ceea ce simte pt fericirea celuilant,iar el nu stie nimic.
Pentru Tine azi, declar ziua in care eu, cred in iubire, chiar dak doar 5minute cat am scris.
Te admir Femeie!!! TE ADMIR pentru ca esti capabila de astfel de sentimente, dar vreau sa poti ajunge atat de puternik incat sa iti strigi iubirea...
Pt tyne....

Niciun comentariu: